Popular Posts

Jan 14, 2011

entah apa-apa!!!

aduhiiiiiiiii!!!masalah besar melanda diri aku +__+
aku tak taw same ada nak dngr ckp dia atau x....yerlah ada ke patut dia suruh aku buang baju2 kesayangan aku
aku tak boleh terima semua ni!!bagi aku ni tak adil!!bagi aku bukanlah seksi sgt pn!!!aku tak tahu nak pilih jalan yang mana 1!?nak buang atau tak????aduh serabut aku fikir benda macamni....masalah kecik jadi besar
mo0d aku betul2 sedih and aku rasa tertekan!!bukan apa aku merungut macamni sebenarnyer aku xfaham kenapa dia x boleh fikir kalaw dia suruh buang baju2 aku yang dia xsuka...mestilah aku xde bajukan so aku nak pakai per?? t-shrt and kain batik??....kalau yer pn nak suruh buang tggulah aku kumpul baju2 barukan and bagi aku masa tuk semua nie...bukan dalam masa yang singkat macamnie ada ke patut dia bagi masa 24j buang baju2 aku 2...............................................................................kalau aku x buat dalam masa yang dia bagi dia akan buangkan sendiri  :-@matilah aku macani............omg!

No comments:

Post a Comment