Popular Posts

Jan 24, 2011

masalahx2 $$$$$$$$$$$$$$$$$$

semua org nk yg ter baek dlm hdp....
aku pn nk yg ter baek tapi...........................................
ssh sgt2 nk dapat nk terbaek sampai kadang2 aku rasa give-up
sekarang macam2 masalah aku ada terutama sekali about money.........aduh duit sekarang pakai macam buka air paip jer...entahlah dari petang tadi aku duk fikir hal ni ase nk giler pn ada...
1:masalah aku yang pertama sekarng aku x kjer.. dalam masa yang same aku tengah ambil lesen kerata n moto...dalam masa terdekat ni aku nk bayar b.band 27hb ni rm100...duit sewa rumah tuk bulan depan rm220
dalam keadaan aku yang xkjer ni macaner aku nk cari duit????xkan aku nk minta kt mak ayah aku plk...lg masalah coz bulan lepas diaorg baru bg duit rm.........(rahsia)mmm
masalh aku yang ke2:bulan 2 ni aku dah janji nak tolong mak bf aku masa dalam pntang..kalau aku tolong macamner aku nk cari kje????masalah2!!!!!!!!!!!!!!!bukan alasan aku xnak tolong mak dia tapi aku sekarang tersepit dlm keadaan mcmni...aduhhhh ase nk pecah kepala otak aku ni....mmmmmmmmmmmmmm apa yang aku boleh buat sekarang ni

No comments:

Post a Comment